puss

YESS!
lyckades skicka iväg min läslogg och 2 filmrecensioner!
nu har jag inte så mycket rester kvar.
känns sjuuukt skönt!
seriöst, nu är det inte länge kvar till sommarlov.
helt sjukt va tiden har gått snabbt!

vad har ni för planer i sommar? :)
själv har jag som sagt inga speciella planer.
om ni ser mitt svar på frågorna här nere så ser ni varför..
hoppas att det blir en bra sommar men det tvivlar jag på eftersom jag inte kommer ha nååågra pengar!

sitter och lyssnar på gamla låtar nu!
tycker det är så kul eftersom jdet bara kryllar av minnen..
just nu sitter jag och lyssnar på Britney spears!
kommer ni på nå låtar man lyssnade på när man var liten? :)

PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Intenso

japp, jag har varit där :)

2009-05-13 @ 21:13:17
URL: http://intenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0