mayhem in my life.

halllooo! :)
fyfan va min kropp är slut!
dansen gick jätte bra. fick reda på att dansuppvisningen är om EN VECKA!!!
jag kan knappt dansen.. haha men får tränatränaträna!!
hittade låten på youtube så nu ska jag och siri träna all the time.
pinsamt om man står på scenen och glömmer bort sig ;s
har faktikst aldrig hänt mig, men sist jag gick i dans gick jag i 4an så vi hade väl LIIITE lättare dans då! haha
ialafall så ska jag snart duscha och sen blir det väl att ligga i sängen hela kvällen!
har ingen ork att göra ngt!

så jävla skönt med helg!! fyfan va jag behöver det just nu,
imorgon så är det inflyttningsfest hos syrran på ersboda så jag och siri ska dra dit ett tag och sen vidare till mariehem i think! blir nog najjjjjjjjs! :)

näe, nu ska jag gå ner och ta ngt och äta och sen duscha!
pussss

du och jag i alla lägen!
jag släpper dig inte igen.


Kommentarer
Postat av: linnéa

nejnje, du snackar skit<3

för vi alla vet att du är GRYMT SNYGG! <3

2009-05-07 @ 21:07:27
URL: http://lpersssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0