du vet att det blir mayhem

ska snart sova, tänkte bara slänga in ett inlägg en snabbis!
dagen har varit sjukt niiice.  
nu är jag sliten som fan!
ialafall så hade jag glömt kläder till idrotten så min lärare skickade ner mig på stan för att då gå in på ett café och få en underskrift att jag varit där.
jag går dit och får en underskrift och sen skulle Tove gå med mig tillbaka till skolan.
då var Toves buss skit sen så vi fick springa hela vägen till min skola. och det var INTE kul kan jag lova..
ah men ialafall så går jag in och lämnar lappen och sen går vi tillbaka till stan!
vi kollar runt, träffar massa folk osvosv, skit trevligt!



jag och toviiiis på folkaan! :)

vid 7 fick jag skjuts hem och sen kom jossiii!
vi tog det mest lugnt och sen kom chrille och andré förbi ett tag.
jätte treeevligt! :)

ialafall så drog josse för ett tag sen och nu tänkte jag fakitkst sova.
har nationella prov i engelska imorgon så får inte komma försent!

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0