28 maj.

dudududududu!;*

har inte haft någon lust att blogga idag.
men nu ska jag snart sova så kan skriva ett litet inlägg ! :)

dagen började med att jag hade ställt klockan på  10, snoozade till halv 11.
klev sedan upp och gjorde mig klar , tog bussen vid 12 till stan och mötte upp hellan.
vi gick sedan till våran gamla skola och hälsade på, men skolan var tom eftersom de hade friluftsdag..
efter vi snackat med rektorn ett tag så gick vi dit vi skulle samlas för orienteringen.
hatar att orientera men det gick faktikst bra! :)

sen drog jag direkt hem, kände mej inte fresh och fett sliten..
sen kom victor och hämtade upp mig sen plocka vi upp siri :)
sen drog jag och siri hem till mig och chillade..
eller ah, inte direkt hem till mig, hahah.
vi gjorde smoothie som smakade BLÄÄ, och sen gjorde vi inte så mkt :)


ska stanna hemma från skolan imorgon och kolla på yran, orkar verkligen inte skola nu..

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

okejokej,jo vi ska också de:)

2009-05-29 @ 00:46:50
Postat av: fanny

ahh de är fett fint :D:D

hur är de med dej idag då gumms? :*

2009-05-29 @ 08:48:18
URL: http://honefanny.blogg.se/
Postat av: sirpan

haha jaaa du kanske inte ska berätta om vår runda nej.... ;)

2009-05-29 @ 17:12:29
Postat av: Johannes

Den sista bilden. Är väldigt snygg..

2009-05-30 @ 01:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0