26 maj

helluu! :)
hur har eran dag varit? :)
min har varit helt okej!
var lite svårt att ta sig upp imorse, men jag klarade det och tog mig till skolan :)
vi hade kök så bytte om och gick upp till köket.
väl där så skulle vi göra massa olika "sill" rätter och så.
vi gjorde janssons frestelse, sen massa olika inlagda sillar! :)
sen fick vi baka , jag, tezza, hellan och julia bakade brownies.
dom blev inte så bra, men de funkade!
killarna gjorde bullar, och kan lova att dom var INTE fina! hahah
jag kan lova, jag älskade kökslektionen idag, har aldrig haft så kul. haha
på lunchrasten satte jag och tezza oss i omklädningsrummet och jag fick göra massa saker på hennes apb. hah
gick lite tidigare från lektionen eftersom bussen till sävar gick 14.20.
så jag och tezza gick upp till sjukhuset och tog buss därifrån. :)

så kan man också se ut ! ;) hahah

jag for då till pappa, när jag var där satte vi oss och pluggade.
och gud va jag blev sur!
jag verkligen HATAR antiken och medeltiden. ushh
det tog ett tag för oss att bli klara, men får hoppas att jag får G på uppgiften ialafall!
sen gick vi upp till centrum och köpte mat, vi käkade och sen fortsatte vi plugga.
vi var klara vid 7. och vi började ungefär vid 3.. så så nästan 4 timmar satt vi och pluggade.. är fett trött. ;o

vid 8 tog jag bussen hem och nu sitter jag och tittar på DHW. blir nog en tidig kväll.
börjar 11 imorgon, blir najjjss! :)

och ni som har apberget och fått konstiga inlägg så är det INTE jag som skrivit.
tezza logga in och lekte lite. hahah

haha, ser inte så bra vad det står.
"skriv om du har intresse! så kan vi diskutera ett pris"
och ni som inte förstår, tezza la ut en bild , från min användare och skrev att jag säljer en traktor.
har fått några intresserade! ;) HAHAHAH

HAHAHHAHA, JAG DÖR!

aja, ska forstätta se dhw nu, puss

Kommentarer
Postat av: Gina

Jättefin bloggdesign (:



Min dag har vart jättebra i det fina vädret :p

2009-05-26 @ 22:39:04
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Gina

Tacktack (:



Hoppas du överlevde ändå (;



kram

2009-05-26 @ 22:52:07
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: fanny

det är bara bra med mej :D

puss på din blogg gumman! :*

2009-05-27 @ 14:58:53
URL: http://honefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0