12 maj

nu ska ni få svaren sen frågestunden.
tack till alla:)


linnéa: jag har en fråga:)
varför måste du vara så snygg hela tidn? dela med dig :( <3

svar: hah älskling. det är fakitkst inte sant så jag kan inte svara på frågan:)


vickis: vad haru för planer i sommar snygging?=D
svar: i sommar har jag inga speciella planer.
eftersom jag inte har något sommarjobb som det ser ut nu så kommer jag troligen inte ha så mycket pengar.
men jag ska försöka ta mig till någon festival och sen ska jag vara mycket i min stuga! :)



hemligbeundrare<3 (hahah , du är inte så hemlig snuttan ;*) :
baby boy , jag vill gärna ställa ett par frågor SVAR PÅ TAL TACK ;) ;) ;)

favorit tv spel?
pinsamaste du någonsin gjort? (fniss svara ärligt fniss)
favorit boken?
tre saker du skulle ta med till en öde ö?
roligaste du vet , förutom dataspel ?

du är snyggast , ville bara säga de
knallröd

svar: mitt favorit tv spel måste då vara mario, tror jag! spelar aldrig, men när jag var liten älskade jag mario.
pinsamaste, jadu! det kan jag berätta till dig irl istället(A)
jag läser aldrig böcker så jag har ingen favorit. men när jag var mindre läste jag "Fotoalbumet" och den var jag helt fast i minns jag. tog med mig boken när vi åt på restaurang så den måste vara min favorit.

hah, den här är faktikst riktigt svår! jag skulle vilja ta med väldigt mycket saker.
men du vet att jag älskar min mobil, så min mobil skulle helt klart med!
sen skulle jag gärna ta med en kompis och den tredje saken skulle nog vara cigaretter!
det roligaste jag vet är att vara med dig :] hah nä men det är mycket jag tycker om :)
HAHAH JAG VET ;) nä du är snyggast och det vet du;*



Maria: Min fråga blir: Vad är jobbigast och vad är roligast enligt dig med att blogga?
svar: det där var faktikst en svår fråga!
ibland kan jag få känslan att jag inte orkar skriva på bloggen, om jag inte gjort något speciellt och har uppehåll kanske 2 dagar. då försvinner läsarna och jag får mindre kommentarer, det tycker jag är jobbigt för jag gillar när jag får kommentarer på bloggen :)
roligast är nog kommentarerna. gulliga kommentarer är vad jag vill ha! :)



Anonym: vad har du för klädstorlek?
hur mycket väger du?
vem är din bästa vän?
vad tycker du om almberg?
vad dricker du när du festar??
ditt bästa klädtips?
säg nått roligt minne?

svar: min klädstorlek på linnen och tröjor är 34-36 (jag är liten, jagvet)
på jeans har jag xxs och på mjukis xs/s.

hur mycket jag väger får du klura ut själv, jag berättar knappt det till mina kompisar....
min bästa vän är siri, helt klart :)

haha, om almberg? du menar Emil? eller Lukas?
jag tycker bra om båda två! emil är verkligen världens snällaste :)
jadu, när jag festar dricker jag nästan allt.
det jag rekomenderar och brukar köpa är då öl, cider och sprit.
men när jag är full kan jag få i mig allt, vin, whiskey m.m!

mitt bästa klädtips? jag älskar skor. det är det bästa jag vet!
och ett roligt minne, jadu! jag har många roliga minnen men jag tror jag väljer Malta-08!
det var det absolut roligaste jag gjort :)



fanny: tack så mycket för kommentaren!:D
först&främst du är sjukt söt
;vad tkr du om blogg kändisarna?
ex, blondinbella dessie kenza.
;vem bloggar bäst?
;hur gammal är du? :)
svar: tack så mycket för den gulliga kommentaren :)
jadu, jag gillar och läsa deras bloggar bara för att dom skämmer ut sig så mycket!
menar du vem som bloggar bäst av kändisarna eller av alla?
om jag ska välja en bloggkändis så väljer jag kenza , men av dom andra jag läser så väljer jag
jennie:)
jag är 17, 18 i februari :)


Johanna: Har du nån gång tänkt på att sluta blogga?
svar: dom planerna har jag haft, ja!
jag brukar ofta ta pauser i bloggandet, men jag vill inte ta bort min blogg.
tycker det är kul att titta tillbaka på gamla bilder osv. :)


Beatrice: du följer en persons blogg , och nu har ni bestämt att för att träffas hur skulle du vara då ?

om din vän skulle ta din kille som du just vart tillsammans med vad skulle du göra ?

svar: jadu, jag har träffat många personer genom internet, men inte genom bloggen!
vi i umeå har "apberget" så där tar vi kontakt med varandra och bestämmer att vi ska träffas.
men ah, om jag skulle träffa någon första gången så är det på stan eller så, att man går runt där, tar någon fika och pratar! :)

jag skulle först och främst prata med min kompis om att den gör fel, om den inte skulle förstå det och välja killen framför mig så skulle jag lämna henne, jag skulle inte klara av att min kompis skulle vara tilsammans med någon av mina ex.



Ida: tack så mycket :)
händer idag ?
svar: haha, idag har jag bara varit hemma! är vädligt förkyld så försöker bli frisk till helgen!
ikväll ska jag baka och plugga :)


Micaela:Vilka bloggar läser du dagligen? :)
svar: dom bloggarna jag läser dagligen är kissies, dessis, jennies och kenzas.
sen läser jag ju en hel del andras också, men dagligen är det deras ! :)


Jeanette: Är du nöjd med din inriktning av gymnasieutbildning?
svar: både jag och nej på den där frågan.
jag är nöjd med att jag har mina kompisar i klassen, jag är nöjd med att vi kommer få vara ute på praktik och det är faktikst inget annat jag skulle vilja gå.
det jag inte gillar är att laga mat är inte min grejj. jag har aldrig varit den som gillar att laga mat.
jag älskar att baka, så kallkök är jätte kul. men varmkök var hemskt!
sen serveringen var jag inte med en enda lektion.


Sara: vilka bloggar läser du dagligen ? :)
svar: om du kollar en fråga upp så ser du svaret!


Anonym: Tycker du att du är blyg?
svar: jag är jätte blyg faktikst!


Moa: Vad använder du för smink?
Vad tycker dina föräldrar om att du röker och dricker?
svar: jag använder foundation, puder, rouge, ögonskugga, ögonbrynspenna, kajal och mascara.
ibland på fest kan jag använda vit penna längst in vid ögonen, skit snyggt!

mina föräldrar tycker inte alls om det!
dom tycker jag är för ung och det kan jag hålla med om.
men dom kan lixom inte göra så mycket . jag berättar alltid om jag ska ut och dricka så dom vet om det!


Intenso: Hur länge har du bloggat?
svar: sen november-08 :)


Nina: Tycker du att tobak ska förbjudas?
svar: ja det tycker jag verkligen! jag hatar att jag är beroende , skulle vilja sluta men det är svårt. därför skulle det vara lättare om det slutade säjas!

pi: vad tycker om sveriges kändaste bloggare? skulle du våga vara ensam med nån utav dom på en öde ö? kolla in piiafashion.blogg.se
svar: jag tycker dom är pinsamma... mest kissie och dessi..
hah, svår fråga! klart jag skulle våga men frågan är om jag skulle vilja?

detta är mitt 200;de inlägg.
gud va tiden går sakta. känns som jag skriver inlägg heela tiden! :)

PUSS




Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket! :)

2009-05-12 @ 18:26:51
URL: http://nordstrandh.webblogg.se/
Postat av: piia

haha jaa eller hur dom är så himla pinsamt. alltså ibland så kan jag inte ens läsa igenom deras inlägg för det är så himla skämmigt!

2009-05-12 @ 18:40:54
URL: http://piiafashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack :)



allt bra annars? ^^

2009-05-12 @ 18:41:35
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt! jorå bara bra :)

2009-05-12 @ 18:44:00
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: saravivas

jaha okej, jobbigt! krya på dig sötnos :)

2009-05-12 @ 18:48:50
URL: http://sarylicious.blogg.se/
Postat av: Emma & Jenny

synd att inte vi hann o ställa någon fråga, men nu är det frågestund på våran blogg, passa på att fråga för vi svarar på allt ;)<3

2009-05-12 @ 19:30:35
URL: http://borntothis.blogg.se/
Postat av: Lina Sjödin

svar: jo jag brukar göra ibland. Men dom brukar få göra en liten skiss om hur dom vill ha det. Jag är så dålig på att hitta på olika man kan göra. Har glömt det mesta med koder men håller på att lära mig igen. Om du vill ha en, säg vilken färg och så du vill ha :)

2009-05-12 @ 19:44:06
URL: http://linasjodiin.blogg.se/
Postat av: Amanda

bra frågor, bra svar! =)

2009-05-12 @ 19:44:28
URL: http://amandawho.blogg.se/
Postat av: saravivas

:)<3

vad gör du för någonting då ? :)

2009-05-12 @ 20:08:48
URL: http://sarylicious.blogg.se/
Postat av: Lina Sjödin

okej vill du ha precis hela bloggen rosa? även inläggssidan?:)

2009-05-12 @ 20:10:00
URL: http://linasjodiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp ^^

2009-05-12 @ 20:13:33
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: saravivas

åh vad mysigt det lät, vill också baka :)

nejdu, jag gör inte mykcet, funderar på att ta nått att äta och ringa mig pojkvän kanske, sen blir det ju såklart desperat housewifes :)<3

2009-05-12 @ 20:25:59
URL: http://sarylicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja (:

2009-05-12 @ 20:27:14
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Lina Sjödin

Okej men adda min msn och skicka någon bild eller så om du vill ha det med :) [email protected]

2009-05-12 @ 20:30:48
URL: http://linasjodiin.blogg.se/
Postat av: Emma

Kikar in =)

2009-05-12 @ 20:37:14
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Usch då, röker du eller snusar du? Men bra att du tycker det ska förbjudas :)

2009-05-12 @ 21:21:29
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Jennie

åh va söt du är gumman :* din blogg är också prima;)

2009-05-12 @ 22:24:06
URL: http://jjennnie.blogg.se/
Postat av: fanny

tack för svaren! :*

2009-05-13 @ 15:23:26
URL: http://honefanny.blogg.se/
Postat av: cathie

Hihi roligt :) Jag missade frågestuden :P

2009-05-14 @ 11:36:49
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0