10 maj

hellu bloggen! :)
idag har jag nästan inte gjort ett piss.
dagen började med att jag väcktes av att telefonen ringde.
jag sprang ner men när jag väl var nere så hade dom lagt på.
jag tog något att äta och la mig i soffan och såg teve!
jag märkte att det var jätte fint väder ute så jag tog datorn och la mig ute på balkongen och solade ett tag!
sen försvann solen så jag gick in och kollade teve.

sen kom siri förbi ett tag. hon drog aldelles just och nu ska jag snart gå och duscha!
vi tränade på dansen och sen har vi bara chillat.

nu har jag kommit in i trenden att "bli förkyld".
gaah, alla är det.
men jag ska försöka att bli frisk så fort som möjligt.
måste bara bli frisk till helgen.
jag får inte missa dansuppvisningen!

måste ialafall till skolan imorgon för jag har muntligt nationella i engelska.
sen får vi se hur jag mår om jag drar hem eller om jag pallar stanna kvar! :)

näe, nu ska jag å duscha!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0