1 maj

helluu!
hade ni en rolig valborg? :)

min kväll var helt okej!
inte som jag trott att den skulle bli, men den funkade..

dagen började med att jag vaknade av alarmet men jag orkade inte kliva upp så jag stannade hemma från skolan!
gjorde mig klar och drog sedan ner på stan och träffade Tezza.
köpte glass och satte oss nere vid älven och sen gick vi upp på stan och kollade på massa saker.
sen kom Linnea och jag fick mina pengar osv och sen tog jag, Siri och Lovisa bussen hem till mig.
När vi kom hem så fixade vi till oss och sen gick vi ut och satte oss.




så sjuukt bra väder det var igår! :)
vi började fixa med maten,  slog på grillen, gjorde potatisgratäng osv.


Jag Siri och Lovisa började grilla. Pernilla och Emmy var så sjukt sena.
ialafall så gick jag och mötte dom och sen satte vi oss ute och pratade, åt och skrattade.
sjukt mysigt!




grillning^

efter ett tag blev det kallt så vi gick in.
sen drog vi till Mariehem på fest! :)


^ bussresan

väl på mariehem så var det inte så mycket drag.
var många människor man kände igen osv, men vi drog vidare till ersboda.


^bilresan till ersboda.

när vi kom till ersboda var det vääärldens konstigaste fest! haha
pinsamt att vara där så vi drog tillbaka till mariehem.


efter det så skjutsade vi hem siri så tyvärr blev det inga mer bilder..
Jag Pernilla och Emmy drog vidare till umedalen men kände ingen så jag bad Victor skjutsa hem mig.
Jag var hemma vid 2 och nu har jag sjukaste huvudvärken, jag är trött och har fett ont i ryggen :(
menmen, det är sånt man får leva med! haha

idag får jag se vad som händer.
ska ialafall inte göra något på dagen, ikväll ska jag väl försöka hitta på något ! :)

pussss

Kommentarer
Postat av: evelina

ni skämde verkligen ut er på vasaplan på valborg. huh! grow up.

2009-05-03 @ 11:12:05
Postat av: Emma

tack och du hade en jätte finblogg :)

2009-05-05 @ 20:59:58
URL: http://emmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0