whine up

helluuu bloggen :)
vad har alla gjort idag? (=

själv så har jag varit på stan ett tag och träffade Nicke och Andreas.
Sen åkte jag hem och såg film. Sov ett litet tag också!
klev upp, duschade och sminkade mig.
var först tänkt att jag skulle till Obbola, men kändes långt och drygt att åka ända dit så jag drog till Veronica !
vi hyrde film och det blev Patrik 1,5

den var faktikst riktigt bra. hhhahahah!

under filmen tänkte vi poppa popcorn.
Veronica gick och letade i skafferiet men hittade inga.
Jag började leta och hittade en längst bak i skafferiet!!!!!!!
Veronica poppade men dom blev ju som dom blev.....
brandalarmet gick och det staaaank bränt ;s
hahahahha.

iallafall så tog jag bussen hem vid 11 och nu ligger jag här o lyssnar på musik och tänkte snart gå och sova! :)
ska ner på stan och fika med tezzus imorgon och sen ska jag med Tove till vännäs!;*

pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

SV: jotack, det är bara bra! Vad händer idag då? Kraaam!

2009-03-05 @ 00:46:29
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: hannaa

Filmen är ju bäst!!! <3

2009-03-08 @ 12:44:06
URL: http://litegalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0