6 mars

helluuu :)

idag åker jag till skellefteååååå, TAGGA!
ska bli så kul att träffa oliviaaa :)
idag ska vi tydligen partajja och imorgon ska jag och olivia ta det lugnt o så!
ska bli så mysigt. har inte träffats på över 1 år  :O


måste snart börja packa.. ligger fortfarande i sängen och ska väl snart börja dra mig upp.
är gaaaaaalet trött!

igår drog jag ner på stan och träffade Tove.
Andreas och Nicke kom och vi chillade bara på stan.
Vid 4 åkte jag och Tove hem till henne och vi såg teve och tog det bara lugnt.
Vid 7 skulle vi tydligen och se bio . DEN VAR SJUKT DÅLIG!!!
typ citronträdet eller va den hette. hahaha
Tove och jag höll på att somna, hah

iallfall så gick bussen hem vid 9 så jag var i umeå vid kvart i 10.
Då fick jag hämtning och dom skjutsade hem mig.
Efter ett tag så gick jag ut och träffade Olivia.
Vi satt och pratade ett tag och sen kom dom och hämtade mig igen.
Vi åkte bil typ runt hela stan och vid 1 skjutsade dom hem mig igen!
jag drog hem och började packa och sen somnade jag.

nu ska jag fortsätta att packa!
men vi hörrssss. puss

Kommentarer
Postat av: hannaa

mjooo men det var fett skönt att komma hem nu! :)

vad har du gjort dååå? ;*

2009-03-07 @ 17:58:24
URL: http://litegalen.blogg.se/
Postat av: E

Hoppas du har det grymt i Skellefte då ;-D

2009-03-08 @ 01:50:26
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0