4 mars

inte lätt när det är svåårt.

shululuuluu, galet trött jag ääär. haha
var på stan med linis igår och sen drog jag hem o åt lite och sen gick jag till jenny.
vi åkte till charlies för hon och hennes familj skulle käka.
'sen drog vi till Holmsund och Andreas,Andreas och Nicke kom förbi!
vi gick och hyrde film.

det var ingen film jag rekomenderar iallafall^^

efter den så stack Andreas och Nicke och vi fick besök av Johan!
så jag Andreas,Jenny och Johan bestämde oss för att se REC.

den var ruuuuskigt äcklig!

efter det så drog Johan och Andreas och jag och Jenny gick och sov.
jag somnade på eeen jävla gång. var så sjukt trött.
vaknade imorse vid halv 10 av att Tove ringde. hahh sötnosen har väckt mig 2 dagar nuu<3
Vi somnade om och vaknade sedan igen vid kvart över 10 eller vad klockan var.
vi gick och åt frukost och gjorde oss klara och sen kom hennes bror och hämtade oss.
Jag for på stan och Jenny drog till sin träning. Jag träffade Andreas och Nicke på stan och sen for jag hem.
sen sov jag ett tag och nu ska jag aldelles strax gå o duscha o göra mig klar.

PUSS

Kommentarer
Postat av: maria

jag tycker [rec] var ganska töntig, inte förän i slutet när den där bengeten till man? kvinna? på vinden kom så blev jag rädd. fast då höll jag iofs på att skita ner mej oxå haha

2009-03-04 @ 15:54:07
URL: http://www.metrobloggen.se/janemary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0