2 mars

hellu bloggen :)
nu har inte jag skrivit på några dagar! känner mig inte så social här längre..

i lördags kom då Malin och vi var på stan och kollade runt! vi åkte hem ganska så snabbt eftersom malin hade mycket packning osv :)
på kvällen åkte vi till kasamark. från början var det drygt.. men sen blev det roligare och roligare!

<hah , Jennie och någon killee :)

<sötnosaar!
jag jennie och malin<3

< jag och älsklingsmaliiiin

<ahhaha, jag och jenniiie<3

< hahah, jadu! jennie och malin! tack för kvällen :) <3

vi försökte kirra skjuts men eftersom de tog inträde så hade vi bara 20 kr!
Vid 2 var det en tjej som hade plats över i bilen och vi fick åka med , så vi var väl hemma vid halv 3 ungefär.

http://vk.se/Article.jsp?article=257588
vi körde förbi och bilen låg ute på åkern upponer.
ambulanser,poliser och brandbilar stod vid vägen..


i söndags så vaknade vi vid 12 och tog det bara lugnt.
la oss och såg "the notebook"


på kvällen kom olivia och Julia och vi gick och hyrde film!

åh gud va läskig den var !! hahah .

Idag ställde vi klockan på 10 fast jag sov till typ 11. hahah!
GRATTIS BROR !!! lilla moa föddes vid 10 imorse :)
så nu är jag faaster! :)

vi drog ner på stan och malin for sedan hem!
jag gick runt med thess,cobra och sofia och såå!
sen drog jag också hem och nu ligger jag och tittar på "Gilmore Girls" och ska snart fara och äta med mamma!
sen ska vi och hälsa på Lilla Moa och sen ska vi hälsa på pappa :)

pusss<3

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHHAAH MEN HERREGUUD!

2009-03-02 @ 22:27:33
URL: http://jjennnie.blogg.se/
Postat av: Erica ST

Gillar verkligen dit hår ! det är verkligen speciellt och har sån himmla fin färg !:)

2009-03-03 @ 23:56:15
URL: http://ericast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0