15 mars

inte lätt inte. tack alla mina underbara vänner som ställer upp!

igår så vaknade jag av att tove väckte mig.
klockan var 20 över 10 och hon skulle göra sig klar eftersom halv 12 skulle hon ta bussen till sin mormor och morfar.
jag låg kvar i sängen vääääldigt länge medans tove packade och fixade sig och sen gick vi och åt.
jag följde med henne till bussen och sen gick jag hem och tog det lugnt.
tog ett varmt bad och sen gjorde jag mig iordning. sedan tog jag bussen ner på stan, mötte upp siri och sen drog vi till carlshem! :)
vi var där ett tag och sen drog vi till mariehem! träffade massa söta människor och sen drog vi till västra ersboda.
efter ett tag ringer dom och säger att vi ska till östra ersboda så vi drar dit!
där sög det så vi tog bilen och for ner på stan och sen var det tydligen en "fet" fest på mariehem, så vi drog dit men hahahah. det var DÖTT!! dom var ute och gick. hahah
efter ett tag så drog vi ner på stan igen och lämnade av några och sen fick jag skjuts hem!
idag är jag gaaalet sliten.

ska o hälsa på min bror och hans barn ikväll :)

lilla söta mooooa!

ikväll ska jag troligen hitta på något med siri eftersom vi är lediga imorgon!
så sjukt skönt! :)

tack alla som gjort min helg bra!
jag har haft sjukt roligt! (=


PUSSS


Kommentarer
Postat av: hannaa

Nä jag gjorde typ inte så mycket hehe :) chillade hemma bara :) vad gjorde du själv? <3

2009-03-15 @ 16:37:07
URL: http://litegalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0