10 mars

hellu bloggen!
sry att jag inte skrivit på ett tag, har inte haft tid och ork :)

kan ju då säga att gårdagen var inte rolig..
behövde kliva upp vid 7 när jag är van att kliva upp vid 1?:O
hah, men vi hade iallafall en lugn dag igår!
på livsmedelskunskapen fick vi smaka 7-8 olika ostar! hahah
sen slutade vi vid halv 2 :)
på kvällen träffade jag siri som har varit utomlandssss, så vi satt och pratade och tog det bara lugnt ;D

idag började vi 20 över 8 och hade prov direkt på morgonen!
sen fick vi smaka massa olika frukter, åh gud va gott det var! hahah
sen fick vi sluta. vi var klara vid 11 ungefär :)

nu är jag med julia och vi gör typ ingenitng..
egentligen är det tråkigt att sluta tidigt för då har man ingenitng att göra!;pp

imorgon är vi lediga, bara att vi har utv.samtal och jag har mitt vid 1 imorgon! :)

skriver senare, ska gå nu ;*

Kommentarer
Postat av: hannaa

jaaaha okej, vad tråkigt då. nää dom festade väll lite men jag tror inte att det va särskilt mycket drag ändå. hhehe.

jodå :)

puss<3

2009-03-10 @ 16:34:07
URL: http://litegalen.blogg.se/
Postat av: julia

Haha okej!

Du kan juh gärna hålla koll på min blogg genom bloglovin :)

2009-03-10 @ 19:04:17
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0