ge mig liiiiiite mer

halloo! :)
förstod nästan att jag skulle råka somna och ja, det gjorde jag ju såklart!
nu känner jag mig mycket piggare och är ruskigt sugen på att baka!
men jag vet inte vad och om vi har ingridienser ;o
haha, får se om det blir någon bakning eller om jag ska ruttna i sängen hela kvällen:)

är ruskigt nervös över morgondagen!
13.30 har jag tid och guud, någon som kan hålla mig i handen?(A)
haha, får verkligen hoppas det går bra.

om planerna går som vi tänkt oss så åker jag till lycksele på midsommar:)
blir nog fettt niice! men inte säkert så allting kan hända!

nu ska jag se ugly betty och kolla recept!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig ;-)

2009-06-16 @ 21:10:53
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com
Postat av: rebecca

tävla om titeln veckans blogg hos mig!

2009-06-16 @ 22:28:41
URL: http://rebecccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0