du vet att det blir mayhem!

helluu! :)
sitter nu och tittar på min 3dje film!
har inte haft så mycket att göra idag, så när jag kom hem satte jag på "house of wax" sen "tretton" och nu ser jag "sandor slash ida".
ska nog se någon till film sen, :)

ska sjukanmäla mig imorgon så drar ner på stan med siri istället!
ska troligen shoppa kläder med siri, om jag lyckas tjata på papi(A)

nä, nu ska jag fortsätta se film!

PUSS
jag är gaalet avis på sandra och pontus som är i bulgarien nu, medans jag ruttnar här i umeå :(



Kommentarer
Postat av: sandraaaa

35 grader pa balkongen. haha men ni har ju sakert as kul i umjea :p

2009-06-05 @ 10:48:12
Postat av: fanny

du är sötast :D

hur mår du?<3

2009-06-05 @ 14:12:42
URL: http://honefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0