love will remain

hallluu :)
har inte varit på humör att skriva blogg idag.
har varit så sjukt trött eftersom jag knappt kunde sova inatt och skulle kliva upp tidigt imorse och kolla lägenhet.
pappa kom in och försökte väcka mig hela morgonen men jag kunde inte kliva upp, så jag sov till 14.00 och klockan 3 for vi och kollade lägenhet.
den var inge vidare så vi for hemmåt.

senare på kvällen tog jag och sara bussen till siri där vi såg teve,  planerade resan till gbg , deras födelsedagsfest osv:)
gbg resan blir den 11 augusti och vi kommer hem den 17!
så sjukt najjjjjjjjjs det ska bliiii!!!

vid halv 12 tog vi bussen hem och nu ligger jag i sängen och ser teve.
ska försöka sova snart så jag inte sover hela dagen imorgon! hah :)


jag evrkligen saknar min tovsaaaaaaaaaaan.

PUSS

Kommentarer
Postat av: http://johannaprasad.blogg.se

fixar mig :)

dudå? ;)

2009-07-21 @ 12:59:03
URL: http://johannaprasad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0