4 februari

hallååå :)
hade tänkt att skriva ett inlägg på skolan idag, men nätverket krånglade så det blev ingenting..

dagen började med att väckarklockan ringde 09.00!
klev upp och gjorde mig klar, åkte sedan till skolan!
hade matte, lunch och sen svenska!
såg "Troja" på svenskan :)

efter det hade vi idrott , SKRIDSKOR! hahah.
åkte typ in i allt och alla. hahh ingen vacker syn.
gick ner på stan eftersom dansen skulle börja idag!
när vi kommer dit så säger hon att den är inställd, och den nästa vecka också ;o
dom kan ju iallafall höra av sig och berätta det?!?!??!
men aah, Sanne åkte hem och jag och Siri fortsatte in till stan och kollade runt på lite saker.
Satte oss i bibblan ett tag också!
kom hem för ett tag sen och snart måste jag börja stääääda ;/
så min kväll ska gå åt till att städa mitt "FINA" rum....

imorgon har jag funderat på att vara hemma från skolan!
måste väl ljuga ihop att jag har ont i magen eller något liknande!

JOHANNAA, 8 dagar kvar <3

Kommentarer
Postat av: Frida

kul med dans! vad dansar du? :)

2009-02-04 @ 18:56:38
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Jenna

jag har faktiskt också funderat på att byta men nu går jag ju i 2an och tycker att det är bättre om jag går ut, att jag får en utbildning och sen får vi se :)

2009-02-04 @ 19:05:09
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Frida

ókej va kul :)

2009-02-04 @ 19:52:18
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0