28 februari

hallååå :)
nu ligger jag i sängen och tänkte blogga om gårdagen!

dagen började med att jag blev för sen till skolan..
gick skola till 2 ungefär, skippade idrotten och drog ner på stan med Julia och Siri.
Jag köpte dom där leggingsen och Julia köpte en kjol :)
Vi gick till dansskolan eftersom jag och siri ville byta dans.
det gick jätte bra och nu har vi bytt till FUNK. (=

jag drog hem och gjorde mig klar inför kvällen ochvid 20 i 6 tog jag bussen ner på stan igen.
Där var Thess, Sofia och Anna :) Vi mötte upp Nettan och hoppade sen in i bussen till hörnefors.
när vi kom till hörnefors satte vi oss i ett trapphus.. hahah fråga mig inte varför (?)

<Nettan Thess Sofia och Anna.

Iallafall så hade thess tappat mobilen i bussen, men som tur var kände Anna en i bussen som gav mobilen till chauffören så vi behövde bara vänta på att bussen skulle köra tillbaka så kunde vi ta den.
När vi fått tag på hennes mobil så gick vi hem till Jimmy!
var rätt så mycket folk där men INGE drag.
alla satt i soffan/sängen osv.

vid halv 11 så fick vi hämtning och drog in till stan igen.
Drog till böleäng till Melina ett tag, men där var det typ 5 pers och det var inge party så vi drog ganska så snabbt.


Fick skjuts hem och Nettan hängde med hem till mig.
Vid 1 fixade jag skjuts åt henne hem till Sävar och jag åkte med i bilen.
Fick sedan skjuts hem igen :)

kvällen var lite annorlunda, men det var faktikst kul :)

nu ska jag snart kliva upp, om jag det nu orkar..
måste städa lite och sen måste jag ner på stan och möta upp malin! :)
vet inte vad som händer idag men ikväll ska vi och checka läget i kasamark!

tror inte vi kommer vara där så länge !


nää, nu ska jag börja kliva upp!
skriver sen ;*


Kommentarer
Postat av: Therese

tacktack :)

2009-02-28 @ 17:54:25
URL: http://theresekarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0