27 februari

hallå bloggen :)
nu sitter jag på skolan.
börjar bilden om 30 minuter så vi sitter nere i oasen och chilllaar!

igår drog jag ner på stan efter skolan med julia och siri och kollade runt!
hittade ett par svarta leggings, mönstrade,  på JC. sjukt snygga! :)
ska ner på stan och köpa dom efter skolan och sen ska jag och siri förbi dansskolan och prata!
sen måste jag skynda mig hem och göra mig iordning osv för 20 över 6 går bussen till hörnefors :)
där ska jag spendera min kväll. Det är party och victor ska låna min papis bil så han kommer och hämtar oss inatt någon gång :) ((och ni som inte vet ligger hörnefors ungefär 30-40 minuter ifrån umeå))

imorgon kommer älsklingsmalin till Umeå :)

vi ska troligen på fest i kasamark!
har aldrig hört talas om stället och det ligger också lite utanför umeå! heh

jaa, om några timmar får jag lov.
väldigtväldigt skönt kan jag lova.


PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0