25 februari

shuuuuuuuuue!
nu ska jag alldelles strax gå och göra mig klar och sen soova!
skulle sitta fint med sömn, är galet sliten trots att jag fick sova till 9! wooow.  hahah

dagen började med att vi hade sovmorgon till 11, så klev upp vid 9 och duschade, sminkade mig och drog till skolan!
vi hade idrott sista lektionen och vi hade gym.
gjorde lite olika saker och sen slutade vi.
gick då ner på stan och skulle dansa men när vi kom dit så sa dom att dansen var förflyttad en timme för Otto´s plan (våran danslärares flygplan) var försenat..
så jag åkte hem och åt och sen tog jag bussen ner på stan igen ! :)

GALET ALLTSÅ!
jag ska byta grupp. jag kan inte gå kvar i den där dansgruppen!
så vi fundera på att byta till jazz eller funk!
Någon som dansar det? :) eller som har något förslag på vad man kan börja? :)

Sen åkte jag hem och pluggade.
har pluggat heeeeeeela kvällen. även fast jag tagit lite pauser hit och dit. hah
och det har verkligen inte gått så bra för mig!!!
har prov imorgon och börjar kvällen innan . GREAT!

imorgon ska jag iallafall till skolan och sen blir det stan.
ska fixa lite stuffs till helgen! :)

OCH JUST DET! nu måste jag berätta.
att jag , madelene, har slutat röka :)
jag är faktikst väldigt stolt, trodde aldrig jag skulle klara av det!
men jag är inte ens sugeeeeeen längre ;o
eller jo... ibland när jag känner röklukten kan det kännas jobbigt.
men jag ska försöka att BARA feströka! :)




ojoj, nu blev det mycket!
men iallafall så ska jag ta och sova nu!
jag skriver mer imorgon :) pusss

Kommentarer
Postat av: hannaa

typ en och en halv vecka... så jag missar en massa sköna fester på lovet :( men aja haha



haha men jooo gere! ;*

2009-02-26 @ 07:35:16
URL: http://litegalen.blogg.se/
Postat av: Em

Vilken fin blogg du har!

Kram , Em

2009-02-26 @ 17:54:20
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: helena

sv; okej, men det brukar vara ganska dyrt på nk ju :( har nte du, jag och olivia fikat där ngn gång länge sedan? :)

2009-02-27 @ 09:13:50
URL: http://helenahildegran.blogg.se/
Postat av: Em

Sv: Tack :D

Du får ha en superbra helg!

Kram ,Em

2009-02-27 @ 10:06:09
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Silje

Hei du :-)

Så fin blogg du har med mange fine bilder.

Med meg går det bare bra, men hvordan går det med deg ? <3

jeg savner deg og håper at vi sees engang :-)

klem silje



2009-03-10 @ 22:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0