road the zion

Här kommer svaren ;

Anonym - när tappa du oskulden?

Svar: det gjorde jag detta året, så jag var 17 år.

 
Linnea - först hade jag tänk säga, jag saknar dig! sen; när ska vi träffas snygging och ha myskväll som förra gången? <3

Svar: jag saknar dig också gumman. Sjukt mycket!

Och sen tycker jag att vi ska ha den där kvällen väldigt snart. <3

 
guess ho;) -  mansor är redo för dig , är du redo för pälsdildon och mansor i handklovar?
vilken är din favoritkorv?

Svar:  hahaha, du är såååå tönt.

Och du vet att jag inte äter korv så shut up :( hahh


 Anonym - har du pojkvän?

Svar: Ja, jag har pojkvän.


 markus - Gillar du att snaska balle?

Svar: oj vilken mogen fråga.

 
k-rauta - Har du tagit den i fisen ngn gång ? och sedan undrar jag om du brukar rengöra killens anal med tungan

svar: HAHAHA, nej jag har inte gjort något av det.


 Maja - Vad använder du för smink?
         - Vem är din bästvän?
         - Vilken är din favoritaffär?

Svar: jag använder mycket smink, hehe

Nämen, foundation, mascara, puder, rouge o ögonbrynspenna.

På helgerna använder jag ibland kajal, ögonskugga och vit penna inne vid ögonen.

Min bästa vän är siri , men sandra är också en av mina närmaste vänner.

Oj, min favoritaffär… jadu, kanske HM eller gina?


 Anonym - varför är du med paolo de passar inte nånståns

Svar: vilken fråga asså, jag är med paolo för jag tycker han är en fin kille.

Jag tycker om honom som den han är.


 Anonym - när förlorade du oskulden? :p

Svar: svaret finns längre upp.


 Anonym - är det ditt riktiga hår på bilderna?
om det är det vad använder du för produkter så att det inte ska bli slitet?

Svar: Ja, det är mitt riktiga hår!

Och jag använder faktikst inga speciella produkter för att det ska hålla sig såhär.

Jag plattar det varje dag och duschar de varannan och är nästan aldrig hos frisören så är väldigt sjukt att det håller sig såhär.


 emoo - har du strulat med nån av dina tjejkompisar?
- vad är det värsta du sagt till en kompis?

Svar: nej, det har jag inte. Men pussat har jag, HIHIIH

Det värsta? Ojoj, den var svår.. jag har faktikst ingen aning om jag ska vara ärlig..


Anonym
- varför umgås du bara med negrer inprincip?

Svar: haha ojoj, lilla rassen här elr?

Och nej , jag umgås verkligen inte bara med mörkhyade.
Eftersom du frågar verkar det som du inte umgås med mörkhyade, varför umgås du bara med svennar isf?


Kommentarer
Postat av: erik k

vart på mariehem bor du

2009-12-02 @ 22:14:29
Postat av: maria

haha fan vad gillade sista svaret! hoho give it to them :D

2009-12-03 @ 12:05:12
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0