break your heart

ligger nu i sängen och har världens huvudvärk, ska snaart sova!
ska bli riktigt skönt eftersom jag nästan inte sovit något inatt...
jag visste att det skulle bli såhär..


ialafall så kom jag hem från sandra vid 4 ungefär, då tvättade jag bort sminket o sminkade direkt om mig.
sen beställde jag käk på marias o sen fick jag skjuts till idun.
vid halv 7 började föreställningen o tror vid 10 i elr ngt hade vi våran dans?
var ruskigt nervös och hade andra tankar i huvet ,
så tappade bort mig lite då o då.
men skitsamma, (=

 

senare blev det bio med sandra o sandra.
vi såg "luftslottet som sprängdes"
älskar serien alltså, jag rekomenderar verkligen alla dom där filmerna.
själv tycker jag att tvåan var bäst, "flickan som lekte med elden" men aja :)

lägger in lite mer bilder från i fredags.





 

varför ska jag alltid välja fel?

godnattiisss,*


Kommentarer
Postat av: saaaaara

faan att jag somnade :(

2009-12-07 @ 10:19:59
Postat av: tezza

du är tönt =D

ses snaaaaaaaaaaaaaaart?

<3

2009-12-10 @ 16:42:19
URL: http://youmademelol.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg du har gmn ;*

2010-01-19 @ 22:19:05
URL: http://.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0