2 augusti

oj så sliten jag äär!
gårdagen blev inte som tänkt och jag sov bort nästan hela dagen idag så blev inge nolia för min del!
ska nog dit imorgon istället :)

kan börja berätta om min fredag!
skit mysig kväll och den måste göras om :)

började med att jag vaknade och hoppade in i duschen!
sen gjorde jag mig klar och siri kom förbi en stund.
vi tog bussen som gick vid 4 och hon for hem och jag mötte upp jonas på stan.
fixade lite stuffs och sen tog vi bussen till berghem där natta och issa väntade!
vi började smått med maten , men behövde lite mer ingridienser så jag och natta gick på ica och handlade medans jonas stannade kvar i lägenheten.
vi köpte lite gott och sen gick vi och lånade singstar av en kille och sen gick vi tillbaka.
vi var sjukt stressade eftersom vi var sena och sen visste vi inte hur vi skulle laga kycklingen, hah

men vi började steka kycklingen och sen la vi in den i ugnen, vi gjorde pommes och lökringar, curry&vitlökssås.
vi var inte riktigt klara när siri och sara kom, så jag fick sitta ute med dom ett tag medans jonas och natta fixade klart det sista! :) satt kanske i 20 min sen fick vi komma in och då började vi äta på en gång.
hur gött som heeelst!

när vi hade käkat så smälte vi maten ett tag, satt och pratade, plockade undan osv.
sen skickade vi iväg siri och sara till ica och vi började med efterrätten.
ställde in den i frysen ett tag eftersom vi gjorde lite på vårat egna vis.. hah
sen kom brudarna tillbaka och vi sjöng singstar ett tag, sen åt vi efterrätten!
och den var så gaaaaaalet god!

sen fortsatte vi sjunga lite och sen satt vi mest och pratade!
vi planerade vad vi skulle göra på lördagen osvosv.
vid 10 i 2 skyndade vi oss till bussen och sen åkte vi hem :)
när jag kom hem satt jag vid datorn ett tag och sen gick jag och la mig så jag skulle orka kliva upp på lördagen!

lägger in nå bilder från fredagen ;*











SIST MEN INTE MINST!
jag mötte jonas i singstar(A) hahah (jonas är då den röda) heh



ah, men igår så ringde pappa och väckte mig vid 1 tror jag klockan var, då hoppa jag in i duschen och gjorde mig klar sen kom dom och hämtade mig.
vi plockade upp jonas och sen for vi ut till stugan!

vid 5 så skulle vi vara hos grannarna så jag och jonas gick dit då.
man fick välkomstdrink och sen körde dom någon lek!
senare fick vi äntligen käka, godaste middagen! hah
surströmminggg(L)
gud se gött det var!

när vi var klara så gick vi över till min stuga och hämtade våra saker och sen kom jonas pappa och hämtade oss!
vi fick skjuts hem till mig där lisa och siri väntade.
vi började dricka lite smått! sara , thess och malin kom efter ett tag och sen kom även victor .
vi trängde ihop oss allihopen i bilen och åkte till liljansberg där vi skulle få en lokal.
men när vi kom fram så hade dom inte hyrt någon, utan vi skulle vara i ens lägenhet.
vi bjöd dit lite folk men folket drog rätt snabbt eftersom det SÖG!

efter ett tag så åkte vi ner på stan för vi skulle käka på frasses.
hade glömt min plånbok men trodde jag tappat den så vi satte oss i bilen på väg till festen igen där vi letade.
men där var den inte!
sen skjutsade vi hem siri och sen jonas. då var det bara jag malin och victor kvar och vi drog till busstationen där malin skulle träffa någon!
sen skjutsade victor hem mig och jag drog hem och käkade, var så grymt hungrig!
sen la jag mig i sängen och somnade rätt snabbt!

imorse vaknade jag vid 7 tiden och hade svårt att somna om,
men lyckades efter ett tag och sov till typ halv 2 och idag har jag bara legat hemma och degat!

försöker få tag i mamma och pappa så dom kan köpa hem nå gott och sen ska jag bara ha en myskväll hemma:)
imorgon ska jag på nolia med sandra! blir najjjjjjjjs ;*

nä men nu orkar jag fan inte skriva nå mer,
siri glömde sin kamera igår så har lite mobilbilder, lägger in dom.




nä, nu ska jag gå och leta fram något gott!

puss på er!


Kommentarer
Postat av: http://johannaprasad.blogg.se

mys! :)

varit ute med kompisar ;)

2009-08-03 @ 01:38:05
URL: http://johannaprasad.blogg.se/
Postat av: mathilda ♥

sv: oki :)

2009-08-03 @ 11:16:18
URL: http://mathiildaslife.blogg.se/
Postat av: siripiri

fint att man ser mitt huvud nere på golvet!

2009-08-03 @ 21:47:39
Postat av: maddiiiish

hahahha men di sitt ju o piss ;)

2009-08-03 @ 22:04:59
Postat av: Natta

Men shitt vilka fejs bilder =O

2009-08-06 @ 13:47:51
URL: http://lillalitenmindre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0