4 april

tjo
aaahh, galet igår alltså!
dagen började som vanligt med skola, efter skolan drog jag ner på stan och träffade siri. sen kom jennie och vi kollade runt på kläder.
Jennie köpte en jätte fin kjol och sen satte vi oss på waynes och jag köpte en jätte äcklig kaffe. USH , haha
sen behövde jennie fara så jag och siri gick o mötte emil.
efter det så åkte vi hem och gjorde oss klara till kvällen.
tog bussen till stan och sen tog vi bussen till mariehem till emil.
där var vi på förfest , typ 9 pers och sen drog vi tillsammans till ersboda.
när vi kom fram var det typ 4 pers där så jag, jennie, siri och nicke drog till min syster .
vi drog tillbaka till lokalfesten och då hade det kommit lite mer folk!
där var vi heeela kvällen tills typ halv 12 då vi satte oss i busskuren och väntade på bussen.
satt ärligt talat där i 1½ timme typ men ingen buss kom. FETT kallt var det kan jag lova!
men ialafall så vid 1 kom Victor och vi fick skjuts hem.
bilder kommer, siri ska skicka :)

idag så vaknade jag jätte tidigt imorse men orkade inte röra mig från sängen så låg kvar till typ 12.
då ringde siri och vi snackade ett tag, sen ringde jennie och sen andreas.
jag gick o duschade för det var tänkt att jag och siri skulle ner på stan men siri mådde inte så bra så nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå.. orkar inte sitta hemmaaaaa, så sjukt drygt!
ikväll ska jag troligen ta det lugnt med siri och lovisa. gaaalet skönt! :)

näe, nu ska jag ta o hitta på ngt! puss



Kommentarer
Postat av: hannaa

haha nej precis :) <3

sööt bild!<3

2009-04-04 @ 23:39:34
URL: http://litegalen.blogg.se/
Postat av: hannaa

haha du kan va gullig! :) <3

2009-04-05 @ 00:07:33
URL: http://litegalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0