20 april

halluu alla söta läsare! :)
kan lova att det var fett skönt att vara ledig idag medans alla andra gick i skolan! hah
men imorgon börjar helvettet igen! fast meden skön start, kök hela dagen!
så det ska bli kul och väääldigt gott! minns inte vad vi skulle laga men det blir nog bra!

Idag hade jag sagt till mig själv att kliva upp tidigt så jag skulle klara av att kliva upp klockan 7 imorgon bitti!
och vad tror ni klockan är när jag vaknar? JO klockan är halv 2!
jag fick panik, hoppade upp ur sängen och ringde Siri .
när jag hade ätit fick jag väärldens mensvärk. så jag tog en ipren och la mig i soffan och klockan blev ännu mer. 
vid halv 3 bestämde jag mig för att kliva upp och göra mig klar !
15.08 tog jag bussen till stan med Maria och vi träffade Siri.
vi kollade runt på skoaffärer. men jag får panik, jag ÄLSKAAR skor men det är så sjukt dyrt och just nu är jag pank.
jag hittade världens gulligaste skor som jag vill köpa !
ialafall så skulle Maria träffa nå andra så jag och Siri fortsatte kolla runt.

Efter ett tag kom jag på att jag behövde gå runt och fråga efter sommarjobb.
Smart som jag är har jag inte sökt NÅGOT..
men vi gick runt på lite olika affärer och frågade och sen fick vi skjuts av pappa till Strömpilen och jag gick även runt där och frågade så nu har jag några alternativ ialafall!
ska sätta mig ner med pappa ikväll och skriva ett CV och sedan skicka in på lite olika ställen!

ja, och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra..
jag funderar på att ringa julia och träffa henne ett tag men får se om jag orkar!

skriver seen , puss;*

slänger in en bild på mig och malin i vintras! jag saknar dig vännen!

Kommentarer
Postat av: linnéa

hehe, jodå det funkar själv?

såg dig på stan idag btw :)

2009-04-20 @ 20:40:29
URL: http://lp
Postat av: linnéa

jodå det funkar, själv? :)

såg dig på stan idag btw :)

2009-04-20 @ 20:41:14
URL: http://lpersssonn.blogg.se/
Postat av: linnéa

okej:)

jao, trevligt trevligt :)

2009-04-20 @ 20:55:06
URL: http://lpersssonn.blogg.se/
Postat av: hannaa

haha jo :)<3

söt bild ;)

2009-04-21 @ 17:37:12
URL: http://litegalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0