22 november

godmorgon !
vaknade för ett tag sen och har legat och glott på teve. tänkte att jag skulle blogga lite om gårdagen.
Jag och Tove tog bussen ner på stan vid halv 7. Thess kom och vi gick in på frasses och värmde oss, det är så ruskigt kallt ute nuu! helt sjukt.. aja, sen kom jonas och vi tog bussen till liljansberg! Det var faktikst riktigt trevligt ett tag!
Många kända ansikten kom dit och vid 11 så drog vi ner på stan!
Tove for till sin kille, Thess stack iväg och jag och Veronica tog bussen hem!

nypen och cobraaa<3hahah jaaag och nypennyypen och jonaaaas :)


Idaaag har jag inga speciella planer.
Ska nog ta det lugnt med Tezza :)
peeeeeeeace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0