My fantasy, hotter than Miami.

Tummen upp för gårdagen! 

Dagen började med lite shopping på stan med Sandra och lillen. 
Sen hade jag ställt in mig för en lugn kväll hemma men i sista sekunden mötte jag upp Emma för att dricka öl i det fina vädret! Vi åkte vidare till Carlshem på en liten förfest! Sedan tog vi taxi ner till stan och gick in på Taket en stund men slutade med nattkäk på Max och sedan spenderades några timmar hos Veronica med mycket skratt.

 
Idag har jag haft en skön bakisdag med mina fina brudar! Tvättning, städning, sushi, holmsund , hörnefors och en jävla massa skratt! Nu ska jag tagga upp för arbete och Nolia-mässan imorgon :)!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0