Perfect life.

Ska lägga mig i sängen med en kopp varm choklad, godis och mandariner och se film nu tänkte jag. 
Jag är så pass slut i kroppen så jag hade kunnat somna sittandes. 

Fick arbete idag på tomtebo, så var bara att kasta sig upp ur sängen, gå ut en runda med hunden och sedan ta bussen till sjukhuset för att byta till tomtebo bussen. Väl på tomtebo virrade jag runt ett tag men som tur var kunde jag få guidning så tillslut hittade jag rätt! 

Dagen har gått bra men riktigt segt! På förmiddagen var vi inne och lekte och efter mellis så gick vi ut med barnen. När jag slutade åkte jag ner till stan och mötte upp F och M sen blev det en tur till sjukhuset. 

kolla så fin teckning jag fick av en 2 åring idag på jobbet :) det ska föreställa en sol och regnbåge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0