Wake me up.

Sitter och lyssnar på musik och klev upp från badet nyligen. Sängen ropar efter mig så ska snart lägga mig och försöka sova!

När jag låg i badet och lyssnade på musik så tänkte jag på året 2012!
Detta år har varit som en berg och dalbana men samtidigt de bästa året på länge!
Grekland med brudarna och Ungern med Paolo ger mig riktigt mycket minnen. Sen är det mycket som hänt, både positiva och negativa saker, men just nu trivs jag så jävla mycket med hur mitt liv ser ut! 
Sakerna som jag vill ändra på , KAN jag inte göra något åt , så de är bara att leva med helt enkelt!

Jag är så tacksam att jag har mina vänner som finns där för mig i vått och torrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0