I will sacrifice my life for you!

Nu har Sara precis lämnat mig ensam i lägenheten och känns tomt utan henne.. 
Men som tur är kommer hon om några timmar ifall jag inte hunnit däcka innan dess! Är så fruktansvärt sliten..

Gårdagen blev inte som tänkt men den slutade riktigt bra. Vi gjorde oss klara för att åka till Obs där hon kollade lite kläder på HM osv. Sen åkte vi hem till mig, fixade till oss lite extra och åkte sen till å-hem där min syster hade party! Slutade med att jag och Sara gick över till grannen och stannade där. 
Sen fick vi skjuts till Umedalen där vi spenderade natten och åkte sen hem till mig imorse och sov. 

Träffade upp Sandra och Jessica idag vid 6 tiden och såg Breaking Dawn part 2. Så ruskigt bra film och känns jävligt surt att det är den sista filmen. buhu..
När jag kom hem hade Sara städat ihop lite i lägenheten och har precis diskat upp allt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0