YOU SHOOT ME DOWN, BUT I GET UP.

Har precis kommit ut ur duschen och är insmord i BUS.
tänkte ladda ner en film som jag kan däcka till hehe :)
Idag var jag ledig så jag och muttis fixade lite saker och hon följde även med mig till tandläkaren.
där skulle jag borra hål, men de gick faktikst bra. hatar tandläkare, ush!
sen drog vi ner på stan en snabbis och sen åkte jag till papiii.
han hade köpt soppa eftersom jag fick bedövning och sen åkte vi och hälsade på min systeryster på sjukhuset.
sen tog jag bussen hem till mig där matilda och evelina väntade på mig :)

Imorgon blir det jobb och känner mig riktigt taggad! :)
i love u

Kommentarer
Postat av: :)

vilka bloggar följer du bland dina kompisar? :)

länka om du vill

2012-03-06 @ 23:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0