Wait a minute.

Har varit en väldigt lång dag och klockan är bara kvart över 8 och känner för att gå och lägga mig redan nu, så trött som jag är kommer jag nog däcka på några minuter.. 

Började klockan 9 imorse och när jag såg hur sött Sara sov brevid mig ville jag bara somna om, men tog mig upp och mötte upp Sandra, eftersom lillfisen har inskolning dörren brevid där jag jobbade så gick vi tillsammans! 
Sen sprang jag hem under mina raster och snackade med Sara lite och när jag slutat hade Sara börjat med middagen och sen åkte vi in till stan och mötte upp Fellan. 

Nu kom jag precis hem från solariet och ska hoppa in i duschen och ladda ner någon film! Imorgon börjar jag klockan 8 så tur att jag och Sara planerat en lugn kväll imorgon och sen på lördag blir det o åka på äventyr :)

saknar sommaren 2012.

Kommentarer
Postat av: E

Vad har hänt med Matilda? Ni verkar aldrig vara med varann längre.. :/ bråkar ni eller ? Jätte bra blogg förresten ! :)

2012-12-07 @ 11:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0