58

1. Jag hatar vintern.
2. Jag är mobilberoende.
3. Jag har varit på 3 rättegångar i mitt liv, målsägande 2 gånger och vittne 1 gång. 
4. Jag flyttade hemifrån när jag var 17 år.
5. Skulle vilja flytta från Umeå.
6. Jag är väldigt spontan.
7. Jag har aldrig haft anorexi , jag försöker gå UPP i vikt.
8. Jag är emot knark.
9. Blir lätt fast i serier.
10. Jag känner mig inte som 20 år. 
11. Jag är blyg.
12. Jag gick vidare i adhd utredningen.
13. Skulle vilja flytta hem igen men hade inte fungerat.
14. Jag hatar att städa
15. Jag har haft ett seriöst förhållande.
16. Jag ska fixa boobsen så fort jag har pengar till de.
17. Jag blev utkastad från gymnasiet.
18. Jag är 1,56 cm.
19. Jag har lätt att förlåta folk.
20. Jag har rökt cigg sen jag var 14 år.
21. Jag är besatt av skor.
22. Köper nästan aldrig saker till min lägenhet .
23. Min pappa är en av mina bästa vänner.
24. Jag blir väldigt lätt uttråkad.
25. Älskar att ha mjukiskläder på mig.
26. Hatar mitt skratt.
27. Blir väldigt lätt besviken.
28. Jag älskar att festa.
29. Jag tycker killar som snusar är sexigt.
30. Jag har väldigt lätt att somna.
31. Hade tandställning i 3 år.
32. Äger bara 2 "vanliga" skor, resten är klackeskor.
33. Jag har väldigt lätt för att öppna mig för folk.
34. Åkt in på akuten kanske 20 gånger för min mensvärk.
35. Jag har haft kristallsjukan.
36. Har fobi för spya.
37. Utan mina vänner hade inte jag stått där jag gör just nu.
38. Vill göra ansiktslyft.
39. Jag känner mig naken utan min mobil.
40. Jag föredrar lösnaglar.
41. Har sämst pokerface.
42. Är beroende av tuggummi.
43. Jag gråter väldigt lätt.
44. Jag hatar mitt namn och presenterar mig oftast som Madde.
45. Att resa är de bästa jag vet.
46. Får ont i magen av kaffe men dricker de ändå.
47. Har väldigt svårt att bli brun. 
48. Jag kan inte hantera stress.
49. Älskar mitt boendestöd.
50. Jag älskar att sminka mig.
51. Jag är en så kallad sladdis, min bror är 35år och min syster 31.
52. Jag är väldigt lat.
53. Jag vill gifta mig och skaffa barn.
54. Jag kan inte rapa!
55. Missar nästan alltid bussar. 
56. Jag är beroende av musik.
57. Jag har 3 piercingar.
58. Jag är livrädd för framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0