svaren!

Anonym: SEKS PÅ STUDENTEN??? / HEMLIG
svar: ja det är klart!!!!!!


Reddd: Är du och din "kille" tillsammans igen? Hade inte han besöks förbjud?.. det är iallafall vad jag har hört.
svar: Vad som händer mellan mig och honom är mellan vi två! Och nej, vi är inte tsm nu!

Anonym: förstår inte en sak. du får inte ta studenten, men ändå kollar du efter studentklänningar?
svar: Haha.. Jag hoppade ju av i början av december! Så jag tar ju inte studenten egentligen, jag ska bara vara med och fira med min gamla klass eftersom jag hoppade av ett halvår innan ! Och att jag väljer att ha studentklänning och studentmössa är för jag har alltid velat ta studenten! Om det inte hade varit så mycket kring studenten så hade jag hoppat av gymnasiet för längesen!

Anonym: 1.Favorit ställning?
2.Bh storlek?
3.Äger du någon sexleksaker?
svar: 1.Jag gillar alla ;) grr.
2.75B
3.jajjemen, det gör jag!


Maria: 1.Hur lång är du?

2.Vilken skola går du på och vilken gick du på innan gymnsaiet?
3.Hur hittade du och Paolo till varandra från första början?
svar: 1.Oj, längesen jag mätte mig sist, men 156 tror jag :)
2. Just nu går jag inte på någon skola , gick på östra men hoppade ju av! jag gick på grubbeskolan ett år och prolympia i 2 år :)
3. haha, jadu! Båda hade spanat in varandra på stan. sen av ren slump så skrev jag till hans kompis, då visste jag inte att dom var kompisar, men whatever. så svarade paolo och vi pratade lite. sen fortsatte vi snacka och tillslut bjöd han mig och mina vänner på fest. Någon vecka senare så var det vi ! :)

sådärja. Nu är frågorna svarade. hoppas ni är nöjd över svaren!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du ska vara med "din klass" på studenten varför är du inte med i skolan och planerar då? alla som går HR3 ska vara tsms den dagen. vi har redan pratat om vagn, plats för champagnefrukost osv.

2011-03-15 @ 18:48:49
Postat av: Anonym

Får jag fråga vilken klass du har tänkt. Du har ingen klass

2011-03-18 @ 14:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0