EVERYBODY LOVES SOMEBODY SOMETIME

Shuuuuuuuue!
har hänt lite småsaker de senaste dagarna och det är anledningen till varför jag inte bloggat.

kom hem för ett litet tag sen och slumrade till lite snabbt.
tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg och sen sätta på någon film och sova FETTTT!
har varit en lång dag så nu ligger jag och fryser i min ensamhet i min säng.. hehe

Ikväll styrde muttis förfest, skit trevligt.
sen tog vi bussen till mariehem där det skulle vara fest men aina var där så vi drog till stan där vi typ spenderade hela våran kväll...
detta är anledningen till varför jag nästan aldrig dricker längre, de slutar alltid med att snuten kommer eller något liknande, festen där vid 11-12 och efteråt finns de inte så mkt att göra än att åka hem o sova..

slänger in 2 bilder på mig, matilda har alla bilderna så förhoppningsvis lägger jag in dom imorgon!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0