afjknadsk

seriöst, jag känner just nu att jag snart kommer tappa de!
dagen har varit stressig och jobbig..
fick även reda på att jag fick IG på svenskauppgiften som jag faktikst var nöjd med.
men det bevisar nu att även fast jag kämpar och gör det jag ska så går det inte,
förstår inte vad felet är..

efter skolan gick jag upp till tandläkaren och sen skulle jag ta bussen till sandra men gick hem istället för behövde prata med mina föräldrar.
men dum som jag är så borde jag veta att man inte kan prata/diskutera med min mamma, det slutar bara i bråk och tårar..
ojoj, förstår inte varför det ska vara så jävla svårt att hålla en normal diskution med henne?!

nu ska jag försöka ladda hem ett par filmer så snabbt som möjligt sen dra härifrån!



jag saknar turkiet.. riktigt jävla mycket..
 pratstunderna med min gummsi, att få va typ 83092 mil bort från denna jävla håla,
värmen och ja , ALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0