update

nu har jag inte skrivit på ett bra tag.
har kommit upp en hel del saker och har bara inte kännt suget för att uppdatera.
sitter just nu bara och tänker på lite olika saker och jag fick känslan av att skriva upp de..

förstår nästan ingen kommer orka läsa detta men jag bryr mig inte.
jag behöver få skriva av mig..

jag börjar just nu känna att allt rasar, soc fuckar mig genom att de inte kan fixa bostad åt mig.
jag fuckar mig själv genom att aldrig ha pengar, magkatarren fuckar mig genom att jag KONSTANT har ont i magen.
jag fuckar skolan genom att jag inte orkar vara där osvosv.
skulle kunna fortsätta i en evighet, men jag pallar inte tänka på allt som fuckar mig..
jag känner just nu att vad jag än gör spelar ingenting roll, jag gör bara fel. om och om igen.

jag har förändrat mig så sjukt mycket under ett års tid nu, sitter ofta och tänker på ifall jag förändrats på ett bra sätt? jag skötte skolan förut, jag skötte mina pengar, jag tog alltid mina vänner i första hand.
men nu känns det som jag skiter i allt, bara för att få umgås med en person.
bara för man skaffat pojkvän/flickvän, ska man inte ge upp allt det andra.
jag förlitar mig på mina vänner att det ska komma springandes till mig när jag mår dåligt,
men så går det lixom inte till.
mina vänner finns där för mig och det älskar jag dom för! 

ibland känns allt som bortkastad tid, man ska inte behöva må såhär?
man ska inte behöva fundera på vars man har vissa personer,
ifall man kan slappna av eller ifall man måste vara skärpt!
man ska inte behöva känna att man gör fel hela tiden.
jag vet inte hur jag ska vara som person längre, jag vet ingenting!
jag känner mig inte längre, jag vet inte vem jag är som person ..

ibland vill jag vara ett barn och springa till pappas famn och gråta.
men det känns fel.. vill inte min pappa ska behöva må ännu mer dåligt.. jag klarar knappt av att se honom ta itu med sina egna problem så vill inte jag sänka honom med mina oxå.
jag har överstridit min gräns för längesen för hur mycket skit jag kan ta emot.
pga alla omständigheter har jag gått ner så sjukt mycket i vikt och har magkatarr.
folk ser på mig att jag inte mår bra, men ändå sätter jag mig i situationen om och om igen?

jag ska hjälpa till med maten nu men uppdaterar kanske senare..

saknar detta..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0