this way

ska lägga mig och se ett avsnitt av andra avenyn och sen försöka sova.
ska upp tidigt imorgon och fara på praktiken,
så behöver nya och friska krafter för att kunna klara av de söta barnen.

dagen har varit riktigt jobbig kan jag lova, känns som allt slits itu.
men jag hoppas det kommer lugna sig med dagarna.
efter allt stöd jag fått idag känns det mycket bättre, tack <3

ialafall så är jag sjukt taggad på morgondagen och hoppas den inte fuckar sig.
men jag har annars andra planer, så halloween kommer inte bli förstörd bara för att en fest bli förstörd!
men för sandras skull så hoppas jag det kommer bli lugnt och ingen som vill jävlas.
får även mina pengar imorgon som är riktigt efterlängtade!!
så jag har rätt mycket att göra imorgon och kanske lika mycket på lördagen.
men har inte bestämt mig än om den saken, så får helt enkelt se hur detta blir :)

kom på nyss att jag får lov imorgon, känns underbart skönt!
men att just detta skulle hända nu, under lovet.. det känns inte så skönt!
men vad gör man inte för att rädda något dåligt..?

aja, måste nu sluta skriva och göra lite vettiga saker.
och DU som ställde denna fråga på förra inlägget.
vad vill du mena? vars vill du komma?
bara för du läser mina inlägg just nu för jag har en depp-period,
behöver det menas att den personen inte älskar mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0