take my breath away

har ruskigt tråkigt just nu..
men vad kan jag göra, är galet sliten och ligger i sängen med bara en tröja.
jag vill ut, ut och göra något.
men har inte orken, förstår verkligen inte vad det är med mig..

jag saknar paolo!
jag vill just nu bara höra hans röst och där han säger till mig "det kommer bli bra baby, jag älskar dig"
efter min helg skulle jag behöva de, men lär nog få vänta några timmar innan jag kan snacka med honom!
jag känner mig tom, jag vill inget annat än att vara med honom.
jag är besviken på honom , riktigt besviken.. (och nej, det handlar inte om ngn brud)
men jag ska respektera honom att jag inte ska öppna mig för mycket i bloggen..


min blogg är min blogg, där jag skriver om mitt liv osv.
nästan som en dagbok, fast som andra kan läsa.
och här känner jag att jag vill kunna skriva ut saker om mitt liv, inte alltför privata då, men en hel del!

så ifall ni inte tycker om min blogg så läs inte!


Kommentarer
Postat av: Micaela

SV: Okej, skönt att höra :) Jodå, det är bara bra med mig!

2010-10-10 @ 16:01:43
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0