svaren!

mr majestät :vem tycker u är snyggast av alladin och herkules???
Svar: HAH, alladin tror jag?(A)


 albin :vad tycker du om mig? och om min storlek? är jag för stor? gillar du mina skämt? och mitt färgade blonda hår?? visst är jag ganska cool???
Svar: HAHAHA omg asså… Oja, du är så sjukt snygg <3 Love yah body

 
Johannes
:Är du singel? Om ja vad säger du om en date?
Svar: Jag är inte singel

 

reb: Tips på bra ansiktsmask och hårinpackning? =)
svar: Oj, jag använder aldrig såna saker så jag har faktikst inget svar på det..

 

Anonym:varför har du din bena vid öronen och varför målar du dina ögonbryn så sjukt mycket?
Svar: Jadu, jag tycker jag har en hög panna och därför vill jag dölja så mycket som möjligt av min panna under håret. När jag inte orkade fixa lugg så blev det att jag böjde håret så.
Och för att jag målar mina ögonbryn så ”sjukt” mycket är för att i vanliga fall är mina jätte ljusa
och passar inte till min hårfärg, så därför har det blivit så..

 
Mohammed : Vem litar du mest på?;o
Svar: Oj, det var en svår fråga… Jag har en hel del kompisar som jag litar på,
men som jag mest litar på vet jag inte.. Det står mellan min pappa och paolo!

 
ida :Om du skulle besktriva dig själv, vad skulle du säga då :)`? kram
svar: haha, jadu.. en blyg tjej som är väldigt lätt att prata med.
Tycker om att umgås med mina kompisar och min pojkvän :)


 jessica
 : Hur träffades du och din kille ? och hur gammal är han ? ni är så fina ihop :)
svar: Jadu.. Jag hade spanat in honom läänge, visste hans namn osvosv.
Sen började han skriva till mig från hans kompis msn och vi fortsatte snacka. Efter ett tag bjöd han mig och mina kompisar på fest och sen fortsatte vi träffas och bestämde oss för att bli tsm :)

Han är 26 år nu. Och Tack så mycket :)

 
TOMJONESp12 : hej vilken är din favorti musik!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: HEJ TOMJONESP12!!!!!!!!
Min favoritmusik innehåller såklart TOMJONES!!!! Kan inte leva utan honom <3333 


BRA_BRÖDROST
 : vilken märke på brödrostar föredrar du?
Svar: HAHAHAH, jag vet inte :]

 
Anonym : hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? och hur träffades ni?
Svar: Om en månad har vi varit tillsammans i ett år.
Fast fram och tillbaka då, men jag räknar att den 14 november är det ett år :)
Och hur vi träffades kan du läsa om längre upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0