blablabla

är rätt stressad så blir ett snabbt inlägg!

var på vårdcentralen eftersom akuten skickade mig dit.
hittade som vanligt ingenitng?!
börjar bli less på de här, och riktigt less på alla jävla blodprover jag måste ta hela tiden..

iaf så fick jag va med om de värsta asså..
en gubbe som GYN.undersöterka..
har varit på gyn förut, men aldrig med en gubbe som kollar..
och det var riktigt vidrigt, men ah! jag överlevde iaf;p


nu ska jag ner på stan för att fara till dansen :)

och gaaaaaalet , har fått en idé för våran 1årsdag.
jag hoppas verkligen att vi kan göra de :)



Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.ok,tur för dig då :P

2010-10-06 @ 23:35:24
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0