9 okt

rött, sliten, huvudvärk osvosv.
ja, jag är bakis idag och jag har inte varit såhär bakis på länge.
har haft en fett konstig dröm hela natten och jag har försökt och vakna ur den osv.
när jag väl vaknar somnar jag om igen inom några sekunder
när jag vaknade visste jag verkligen inte om det var en dröm.. 

ialafall så tänkte jag lägga in partybilderna och skriva om kvällen när jag kom hem igår,
men blev 2tiiired så jag somnade väldigt snabbt när jag kom hem.

kvällen igår var riktigt nice, när vi väl tog oss in på festen.
var lokalfest i innertavle och ojoj så mycket folk det var där alltså!
men det var kul, det var de :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär att jag blivit finalist i en bloggtävling! Så, jag försöker ragga röster nu! Som tack för din röst, så kommer jag länka dig och du får ta del av mina hundratals besökare! Jag får röster - Du får besökare. En bra deal, va?



Om du inte är intresserad, så ber jag om ursäkt och önskar dig istället en trevlig helg :) / Moathemoses.

2010-10-09 @ 10:23:26
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: maaalin

taaa bort sista bilden!

2010-10-09 @ 12:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0