8 okt

gaaaaah, nu sitter jag här klockan kvart i 8 på morgonen..
jag är fan ledig idag och kan sova huuur länge jag vill..
men då ska baby såklart ta det tidigaste tåget som finns så jag åkte hem och nu snart är han på väg..

jag känner mig fett ensam utan honom!
tårarna bara rinner just nu. både att han åkt och hans fina sms..
men han kommer hem på onsdag så det är inte så länge kvar :)

ialafall så ska jag och sandra ut på cruising idag ;D
blir nog först strömpilen för att kolla kläder/skor. sen ut till täfte för att hämta bubba.
ikväll blir det förhoppningsvis party :)
det ska alltid fucka sig på ett eller annat sätt..

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.jag är trött på regn...vill ha sommar å strålande sol igen =)

2010-10-08 @ 08:13:25
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0