5 okt

sry för dålig update, har helt glömt bort bloggen!
sitter nu på lektion och har svenska, ska börja med NP...


igår drog jag till skolan på morgonen sen hade jag hål i typ 4 timmar så åkte hem och var med sandra ett tag.
vi la in lite kläder på tradera osv..
sen drog jag ner på stan ett tag sen for jag och baby hem!

baby följde med ett tag på skolan imorse .
sen hoppas jag vi drar hem när jag slutat och fortsätter städa lite!
sen blir det OZ<3


Helgen blev inte som planerat!
drog med sara och sandra till en fest på umedalen i lördags och sen drog vi ner på stan och köpte mat.
jag tog bussen hem och dom for vidare.
i söndags var jag bara hemma och rensade kläder och städade.
såg även en sjukt bra film! "The blind side":)






PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0