29 okt

dagen har varit helt ok , tills nu iaf :)
även fast min mage inte mår bra och har en klump i magen hela tiden så försöker jag ändå.
jag orkar inte tänka på det, även fast jag gör det hela tiden ändå så försöker jag ändå tänka att det kommer bli bra.
och jag hoppas du gör dtsm..

jag tänker så jävla mycket på allt.
jag VILL inte tänka mig ett liv utan dig, jag VILL inte vara utan dig.
jag skulle gå sönder ifall det blev så...

jag vill kunna tänka det kommer bli bra, och det gör jag..
men varför ska jag tänka så när jag inte alls vet vad DU tänker?
aja, jag ska inte deppa ner mig nu och bli på dåligt humör.
detta kommer sluta bra och det ska vara du och jag :)

är ruskigt taggad på kvällen.
måste hoppa in i duschen nu, känner mig lite halvt stressad.
jag vill försöka ha kul ikväll, jag vill inte bara tänka på allt som hänt.
så därför hoppas jag riktigt mycket på att ingenting kommer förstöra detta.
men somsagt, vi lever i umeå och här förstörs fan alla fester..

aja, nu måste jag verkligen hoppa in i duschen. uppdaterar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0