18 okt

SRY för dålig uppdatering, jag har inte haft tillgång till internet så mycket i veckan..
tänkte skriva ett inlägg imorse men mådde så jä*la dåligt, så skriver ett nu istället :)

ialafall så har denna dag inte varit bra..
jag är rädd att få mens asså, det är den värsta dagen i månaden.
ushush för detta, pallar inte..

har precis tagit ett bad och ska ta bussen om ett tag till stan för att komma till bby så får han ta hand om mig <3

Har iaf köpt 2 par nya skor, jätte nöjd med båda :)
mina två nya bebisar ;D
tack mami och papi <3

pussssss

Kommentarer
Postat av: michaela :)

sv: usch då :( du får ta och krya på dig! med mig är det bara bra :) haft en bra start på veckan ?

2010-10-18 @ 20:16:19
URL: http://baramichaelajonsson.blogg.se/
Postat av: mary

baah då ska jag tvinga mamma att köpa skor till mej oxå!

2010-10-18 @ 22:44:12
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Emma

aaaa de va mina skor madde! gaaaalet snygga!

o krya på dig:*

2010-10-19 @ 12:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0