10 okt

nu har jag samlat på mig lite krafter och är redo att blogga igen..
förlåt för sämst uppdatering igår men ni som läser kanske märkt att jag inte mått så bra de senaste dagarna?!

gårdagen bestod mest av att ligga i sängen och ha panik/ångest attacker.
jag satte på PS i love you och låg och kollade på den, när den var slut vid 12 gick jag ut och gick.
snackade även med emily under tiden och de fick mig må lite bättre.
gick in vid kvart över 2 ungefär , kollade internet ett tag och sen somnade jag nästan på en gång..

jag började inte dagen bra genom att snacka med personen, men ja.. jag vill ju så gärna..
  jag la mig ialafall och såg halva Cidade De Deus.
sen gick jag ut och träffade sandra och bubba och nu ligger jag här i sängen igen och funderar på att kolla klart filmen, sen kanske det blir äventyr med sandra :)


Kommentarer
Postat av: Micaela

SV: Åh tack så mycket, detsamma! :) allt bra med dig? =)

2010-10-10 @ 14:35:59
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

sv.jo jag fortsätter hoppas jag oxå =)



jo bra film men som sagt boken är bättre =)

2010-10-10 @ 14:40:16
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0