-

vi som hade så mycket planer tsm och nu har dem spruckit..
jag kan inte leva normalt utan dig vid min sida...

om en vecka, för ett år sen, var första gången jag träffade dig..
och två veckor, för ett år sen, blev vi tsm..
FAN OXÅ.
jag orkar inte med dom här tankarna.. jag sänker mig själv!
jag måste klara av detta och gå vidare, finns ingen anledning att sänka mig själv mer..
men om man förlorat den man älskar mer än något annat och att den personen kan gå vidare med någon annan,
det gör ont.. det gör riktigt jävla ont att behöva tänka på de..

även fast vi haft ett jobbigt förhållande, så kan jag inte tänka mig något annat.
låt det vara jobbigt, låt det vara guppigt. jag vill inget annat än att dela mitt liv med dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0