31 januari

såja, nu är jag på bättre humör och kan skriva lite!

låg i sängen nästan hela dagen igår och bara chillade.
senare på kvällen gjorde jag mig klar och gick sen till sandra!
vi fick skjuts till hedlunda där det var lokalfest.
var fett mycket folk, folket var blandat och det var faktikst trevligt.

senare kom snuten så jag och sandra drog hem till henne , väl där så bröt jag ihop.
bråk med killen, eller ah... nu är det över..
kommer sakna allt men vi var för olika och vi insåg att detta var bäst för oss båda.
träffade han idag och pratade och det var inte kul men känns bäst såhär.
hoppas vi kan fortsätta som vänner och kanske blir vi i framtiden igen!

aja, har städat o diskat idag. fick även besök av sandra som precis gick hem.
ska snart hoppa in i duschen och invänta släkten!
känns som det kommer bli en låååång kväll...


14/11-09, ett datum jag aldrig kommer glömma.


Kommentarer
Postat av: saandraa

jaaaaa, party för faen :D

2010-01-31 @ 21:52:51
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0